התגובות לכשרות צהר: "סכנה גדולה"

איתי גדסי No Comments on התגובות לכשרות צהר: "סכנה גדולה"

התגובות במערכת הפוליטית לכשרות צהר, לצד ברכתה של חברת הכנסת לביא מ'יש עתיד' למהלך, תוקף ח"כ מלכיאלי מ'ש"ס' את המיזם ואומר: "מיזם הזוי"

ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: יעקב כהן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כשרות צהר. התגובות במערכת הפוליטית לא איחרו להגיע. ח"כ עליזה לביא (יש עתיד), אמרה: "מדובר בצעד חשוב בדרך להשבת הכשרות לדרך המלך לטובת הציבור בישראל"

ח"כ לביא פערה פיה כנגד מערך הכשרות הממוסד של הרבנות הראשית לישראל ואמרה: "לצערי מערך הכשרות במתכונתו הנוכחית אינו משרת את ציבור שומרי הכשרות בישראל. מדובר במערך מנופח ומסואב הסובל משורה ארוכה של כשלים ותיקונו הוא צו השעה ושליחות של ממש" אמרה תוך הכפשה גורפת של מערך הכשרות הממלכתי בישראל.

מנגד, ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) תקף את הקמת המערך ואמר: "היום הוכח שוב שבראש ארגון צהר עומדים אנשים שלא הצליחו עדין לעכל את הפסד שלהם בבחירות לבחירת רב ראשי לישראל, ובמקום לקבל את דעת הגוף הבוחר, הולכים ויוצאים נגד הרבנות הראשית לישראל באמצעות כל מיני מיזמים מצחיקים והזויים".

לדבריו: "ציבור שומרי התורה והמסורת, נאמן לדרך אבותיו וימשיך לסמוך על הרבנות הראשית לישראל ועל הרבנים הראשים, ולא ילך שולל אחרי קבוצת אנשים אוהבי פרסום וכח".

מזכ"ל מפלגת האיחוד הלאומי, אופיר סופר, תקף אף הוא את ארגון צהר ואמר: "ניסיון ארגון רבני צהר להקמת מערך כשרות הינו סכנה גדולה. הן ביחסי הון כשרות שנוצרים, והן ביחס לחוסר שליטה רגולטורי ועקיפה של החוק. אנו במפלגה נפעל בכל דרך לחזק את מוסד הרבנות הראשית ולהמשיך לשפר את מערך הכשרות. נפעל כנגד כל גוף שדרכו היא הרס הרבנות הראשית".



0 תגובות